Krém na ruce s NMF

Další varianta krému na ruce s jiným emulgátorem. Tento mám vyzkoušený a dělám opakovaně i jako pleťový krém, jen kombinuju jiné tuky a aktivní látky. Zatím nikdy nezklamal.

Recept:

A/ 35% lipidní fáze
0,5% Dermosoft GMCY (info a nákup zde )
5% Emulsan
3% Cetyl alkohol
2% Lanolin alkohol (koupila jsem zde )
5% Kakaové máslo
5% Caprylis
5% Moringa raf olej
7,5% Měsíčkový olej
3% Ricinový olej
55,8% Demi voda 

B/
0,2% Aloe vera pudr 200:1 (koupila jsem zde )
0,2% Xanthan guma
1,8% Glycerin

D/
1,5% NMF (koupila jsem zde )
2% Panthenol
0,5% vit E
1% Senzicare (nebo jiný konzervant dle dávkování)
1% EO  

Omlouvám se pro znalé, že nemám úplně standardizované označení fází, ale prostě už jsem taková:-))

Už jsem psala, že Emulsan je úžasný v tom, že můžete hodit lipidní a vodní fázi do jedné misky a zahřívat. Během toho, co se směs zahřívá, nachystám si bokem fázi B. Jak se emulgátor a lanolin alkohol rozpustí (měřím i teplotu, pokud je mezi  65-70° tak je hotovo), sundám z lázně a 4min emulguji Blendií (asi většina ví o co jde - tyčák s emulgačním nástavcem). Ještě během emulgace přidám k fázi A fázi B. Pak už míchám jen metličkou. Po vychládnutí pod 40° přidávám jednu po druhé suroviny z fáze D, Každou řádně vmíchám. Změřím pH (vychází kolem 6, na 200g jsem přidala 3 kp kyseliny mléčné na pH 5,5.


 Krém ještě do druhého dne dohoustne. Tato kombinace se krásně vsakuje, nezůstává mastný film, ale jen jemná ochranná bariéra. Kůže je krásně vláčná.

Do plastové tuby, která má celkem malý plnící otvor plním pomocí tzv. žanety (taková ta mega "stříkačka" a je super, že se dá sterilizovat).

To je asi vše. Klidně napište, pokud budete potřebovat s něčím poradit.

Kde nakupuju suroviny a načítám všechny ty úžasné informace jsem přidala do postranního panelu :-)

Mějte se hezky😊



Komentáře

Oblíbené příspěvky