Tělové mléko s Cleomilk

 S chladným počasím přišla větší nutnost mazat pokožku dětí i tu svou. Jelikož jsem po dlouhé době nakoupila zásoby surovin a trochu se i rozšoupla ve smyslu zariskovat a vyzkoušet nějaké nové suroviny, tak mám teď plný sklad surovin k testování.

Už dlouho jsem pokukovala po Cleomilku (více o surovině se dočtete zde ) a zajímalo mě zda zanechá skutečně nějaký zvláštní pocit na pokožce ;-).

V předchozím příspěvku jsem ho přidávala do krému na ruce v poloviční koncentraci, protože jsem chtěla použít i jiné aktiva. Zde jsem vsadila pouze na Cleomilk.

Recept jsem si vypůjčila od "spřízněné duše" Laduš Tomanové ( její blog zde ). Vyměnila a poupravila jsem si oleje a další suroviny dle svých požadavků. 

Výroba je o to jednodušší, protože s Emulsanem lze použít metodu ONE POT, tedy lipidní i vodní složku zahřívat spolu v jedné misce. Fázi C vmíchat, jednu po druhé složce (každou řádně vmíchat, než přidám další), až do vychládlé emulze pod 40°C.


 A+B/
3% emulsan
2% cetyl alkohol
7% jojobový olej 
8% konopí v olivovém oleji
5% bambucké máslo
66% demi voda
0,3% natrosol (lze použít i jiný želírovač)
1,7% glycerin
 

C/
5% cleomilk
0,5% vit E
0,5% Copaiba balzám (mám odsud)
1% senzicare
5kp kys mléčná (na 100g) na 5-5,5 (Pokud použijete hydrolát nebo jinou vodní složku, zkontrolujte si pH než okyselíte:-))



Mějte se krásně 😍

Komentáře

Oblíbené příspěvky