Šumivky do vany

 

 


Každý rok k Vánocům vyrábím pro děti šumivky nebo pralinky do vany. Receptů už mám uložených tolik, že jsem nevěděla, který vybrat. 

Nakonec jsem šla na jistotu a dělala odsud. Doporučuji článek přečíst, je tam skvěle popsán význam všech složek.

Recept vypadal takto:

  • 95 g monohydrátu kyseliny citrónové
  • 114 g jedlé sody.
  • 18 g kakaového másla,
  • 4,5 g oleje (já dávala meruňkový)
  • 6 g lysolecithine
  • 2,5 g polyglyceryl-4 oleátu
  • 10 g  SCI
  • 36 g sušené syrovátky
  • 10 g růžový jíl
  • 4 g prášek z dračího ovoce v růžových, ve žlutých a modrých prášek z lyofil. banánu (oba ovocné prášky zakoupeny na www.svetplodu.cz)

    Dělala jsem více variant a do jedné dala místo růžového jílu a dračího ovoce prášek ze sušené levandule a epsomskou sůl. 
    Žluté a modré jsou barveny kosmetickými micami.¨

    Postup je v odkazu na původní článek. 

    Nešuměly tak bouřlivě jako klasické šumivky, ale tvořily takovou bílou šumivou pěnu. Ale na pokožce skvělý pocit i po koupání. Všichni obdarovaní byli spokojení.

Komentáře

Oblíbené příspěvky