Krém na ruce s Heliofeel (nová verze)

První pokus o krém na ruce s novým emulgátorem Heliofeel, dopadl dobře (nerozjížděl se), ale konzistence byla spíše na tělové mléko. Pro krém na ruce jsem si představovala více hutnější strukturu, proto jsem tentokrát přitvrdila a pozměnila poměry. A toto vzniklo:-)

Krém ještě do druhého dne dohoustl. 

Recept: 
6% heliofeel
1% cetyl alkohol
5% bambucke maslo/sal máslo
1% lanolin alkohol 
1% lanolin anhydrid
5% moringa RAF
9% avokado/meruňka
3% ricin

0,1% PA-3 2kp na 100g
54,9% demi voda

0,2% aloe Vera pudr  (zamíchat s lecigelem do pentylenu, přidat po první emulgaci a mixnout)
0,2% lecigel
1,8% pentylen glykol

2,5% ovesný olej(do vychládlé emulze pod 40°)
0,5% rozmaryn extrakt
1% rakytnik CO2
5% cleomilk
1% MSM  (rozpuštěný v troše recepturní vody)
1% senzicare
1% eo med (Yasminka) + copaiba balzám(mama selva)
3g 10% l-arginin na pH 5,5 (bylo 4) dělala jsem 150 g krému tedy 1,5% roztoku L-argininu 

Krém jsem vyráběla 12.1. vzoreček co mám na testování stability je stále v pořádku a drží, nic se neodděluje. Samotný krém jsem minuly týden spotřebovala, u mě se žádný kré na ruce dlouho neohřeje:-)) Ale budu vzorek sledovat dál, zda bude nějaká změna nebo vydrží:-))

Každopádně už mám vymyšlený další krém na ruce a novým kombem aktivních látek, takže se máte na co těšit:-)


Komentáře

Oblíbené příspěvky